2024. November 28. Stefánia napja

Reklámkampánnyal erősít a Rádió 1 – Naponta többször lehet 30 ezer forintot nyerni, Heves frekvenciáján is

0

Országos reklámkampánnyal erősíti tovább piacvezető pozícióját február 1-től a Rádió 1. A reklámkampánnyal párhuzamosan, február 6-tól indul a Rádió 1-en a Nap slágere című játék is, amely a Reggeli Showban kezdődik és naponta többször lehet 30.000 forintot nyerni, a Hevesi Hírportál, Hevesi Hírek (Heves Média Kft.) médiapartnere, az Oxygen Media Group 93.7 Rádió 1 – hevesi – frekvenciáján is.

Mint arról már korábban beszámoltunk november közepétől jelentősen bővült a 96,4 Rádió 1 vételkörzete, így a rádió Budapesten kívül Heves, Miskolc, Győr, Nyíregyháza, Szekszárd, Baja, Paks, Dunaföldvár, Balaton és ezen területek körzetében is elérhető.

Az új frekvenciák hálózatos formában csatlakoztak a Budapesten a 96,4 MHz-en sugárzó Rádió 1-hez, ami azt jelenti, hogy például a csatlakozó hevesi frekvencián 17 óráig helyi tartalmakat is sugároznak.

Magyarország leghallgatottabb kereskedelmi rádiójának hirdetései napokon belül elárasztják majd az utcákat, köztereket, az országos és helyi médiumokat, a tömegközlekedési eszközöket és a televízió képernyőjét is.

A TNS-Hoffmann – Mediacenter által kiadott legfrissebb (2016. november 21. és december 16. között mért) adatok szerint az ország leghallgatottabb kereskedelmi rádiója a Rádió 1 lett. A kiemelkedő eredményhez hozzájárult, hogy december elején csatlakozott a rádióhoz az ország legnépszerűbb reggeli műsorának csapata, elindult a Reggeli Show Sebestyén Balázzsal, Rákóczi Ferivel és Vadon Janival. A kutató cég közlése szerint az adót a teljes mért népesség (15 évnél idősebbek) közül 738 ezer fő hallgatja.

A Rádió 1 2017 első negyedévében tovább erősíti piacvezető pozícióját. Az országos óriásplakát, citylight és sajtókampány fókuszában a Reggeli Show sztárjai lesznek. A közterületeken, tömegközlekedési eszközökön, valamint országos és helyi médiumokban megjelenő hirdetésekkel az adó elsősorban a fő hallgatói célcsoportnak számító 15-49-es korosztályt célozta meg.

A reklámkampánnyal párhuzamosan, február 6-tól indul a Rádió 1-en a Nap slágere című játék is, amely a Reggeli Showban kezdődik és amellyel naponta többször lehet 30.000 forintot nyerni.

Forrás: médiainfo.hu
Fotó: Rádió 1

Hozzászólások lezárva.