2024. November 30. András, Andor napja

Online ügyintézés az ÉMÁSZ-ELMŰ Ügyfélszolgálatain

0

Az ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft. ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi személyes ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggesztette az ügyintézést. Javasolja, hogy minden ügyfél válassza az online ügyintézést digitális platformjain, azaz online, mobil applikáción keresztül, e-mailben, vagy telefonon.

A digitális platformokon az alábbi ügyek intézhetők a legkönnyebben:

  • mérőállás diktálása, éves mérőóraállás fényképes rögzítése
  • számla és egyenleg megtekintése
  • számlabefizetés
  • e-számlára váltás
  • értesítés tervezett üzemszünetekről
  • EFM feltöltés

Az online ügyfélszolgálat a https://ker.elmuemasz.hu/ oldalon érhető el. Itt fogyasztóváltozás miatti szerződéskötési és szerződésfelmondási ügyeit is könnyen intézheti otthonából.

Műszaki ügyek intézése ELMŰ területen https://elmuhalozat.hu/ oldalon, ÉMÁSZ területen a https://emaszhalozat.hu/oldalon az „Online ügyfélszolgálat” gombra kattintva lehetséges.

Az EnergiApp mobilalkalmazás letölthető a Google Play Áruházból vagy az AppStore-ból

A telefonos ügyfélszolgálat az alábbi telefonszámokon érhető el:
• normál tarifával hívható városi számok: +36 1/238-3838 és +36 46/535-535;
• 20-as körzethívószám (mobiltelefon): +36 20/978-5611 vagy +36 20/978-5612;
• 30-as körzethívószám (mobiltelefon): +36 30/978-5611 vagy +36 30/978-5612;
• 70-es körzethívószám (mobiltelefon): +36 70/978-5611 vagy +36 70/978-5612.
Részletes információ a telefonos ügyfélszolgálatról ITT található.

Írjon üzenetet a https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/irjon-nekunk oldalon.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft. folyamatosan frissíti honlapját és Facebook oldalát az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési tudnivalókról.

Hozzászólások lezárva.