A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A NAV Heves Megyei Adó- és Vámigazgatóság központi ügyfélszolgálatának (Eger, Eszterházy tér 3-4.) módosított nyitvatartása:
hétfő | 08.30 – 16.00 |
kedd | 08.30 – 12.00 |
szerda | 08.30 – 16.00 |
csütörtök | 08.30 – 12.00 |
péntek | 08.30 – 11.30 |
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal