2024. November 27. Virgil napja

Álláspályázat – Három új tanító kezdheti meg munkáját szeptemberben Tarnaszentmiklóson

0

A Szent Gellért Katolikus Általános Iskola és Óvoda (Heves, József Attila utca 18. székhelyű intézmény) pályázatot hirdet 3 fő általános iskolai tanító munkakör betöltésére.

I.) Alapvető információk

1. A jogviszony típusa köznevelési foglalkoztatotti jogviszony.

2. A munkavégzés helye: Szent Gellért Katolikus Általános Iskola és Óvoda Pélyi Petőfi Sándor Tagiskolája Tarnaszentmiklósi Telephelye (3382 Tarnaszentmiklós, Fő út 15.)

3. A foglalkoztatás időtartama: határozott, 2024. szeptember 1. – 2025. június 30.

4. Jogviszonyára a pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. LII. törvény és a vonatkozó jogszabályok hatályos rendelkezései irányadóak.

5. A munkakör keretében ellátandó feladatok: A jogszabályban és munkáltatói jogokat gyakorló igazgató utasításaiban előírt feladatok ellátása kinevezésének és munkaköri leírásának megfelelően a hatályos
jogszabályok, a Munkáltató alapdokumentumai (pl. alapító okirata, szervezeti és működési szabályzata, szakmai programja, munkaterve) és a Katolikus Egyház Egyházi Törvénykönyvének 796-806. kánonjai, valamint a Katolikus Pedagógiai Intézet honlapján elérhető Etikai Kódexnek megfelelően, az Egri Főegyházmegye Gyermek- és Ifjúságvédelmi Szabályzatát is betartva.

II.) Pályázati feltételek

1. A munkakörre jogszabályban előírt szakképesítés(ek) igazolása.

2. 30 napnál nem régebbi a Púétv. 26. és 27. §-ainak megfelelő tartalmú erkölcsi bizonyítvány. A Púétv. 27. §-a szerint meghatározott bűncselekmények esetében nem csupán a jogerős ítélet, de már a büntetőeljárás megindítása is kizárja a gyermekekkel, fiatalokkal való foglalkozás lehetőségét, illetve ez a helyzet hosszabb ideig fennáll a büntetett előélethez kötődő hátrányok alóli mentesülést követően is. A hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylésekor lehetőség van speciális tartalomról e törvényi rendelkezésnek megfelelésről igazolást kérni.

3. A Púétv. 26. § (1) bekezdésének b) pontjában előírt cselekvőképességéről a pályázónak kell nyilatkoznia saját kezűleg írt és aláírt, dátumozott nyilatkozatában.

4. A jogszabályban előírt végzettségeket, szakképesítéseket igazoló okiratok másolatát a pályázónak csatolnia kell pályázatához.

5. A pályázó szakmai önéletrajza, amely érinti katolikus kötődéseit.

6. Katolikus plébános ajánlása.

III.) Technikai információk
1. A munkakör betöltésének kezdő időpontja: 2024. év szeptember hó 1 nap.

2. A pályázat benyújtásának határideje: folyamatos

3. A pályázatokat postai úton vagy személyesen az intézmény 3360 Heves, József Attila utca 18. szám alatti címére és elektronikusan az igazgato@szentgellertiskola.hu címre kell benyújtani.

4. A pályázat másolatát az intézményt fenntartó Egri Főegyházmegye Oktatási Osztályának egerekif@gmail.com címére is el kell küldeni.

5. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Bódor Istvánné igazgató vagy Kiss Edina gazdasági vezető nyújt, a +36-36-545228 és a +36-36-545229 telefonszámokon és az igazgato@szentgellertiskola.hu e-mail címen.

Hozzászólások lezárva.