Immár az összes hazai közműszolgáltató – gáz-, áram-, víz- és távhőszolgáltató – elérhető az e-bejelentő szolgáltatáson keresztül, ezzel minden ügyfél online, sorban állás nélkül tudja ügyeit intézni – közölte a Miniszterelnökség területi közigazgatásért felelős államtitkára vasárnap a Facebook-oldalán megjelent bejegyzésében.
Az e-bejelentő szolgáltatás használata megkíméli az ügyintézés során az ügyfeleket attól, hogy egyenként kelljen az ügyfélszolgálatokat felkeresniük, legyen az akár áram-, gáz-, víz- vagy távhőszolgáltató. Ehelyett egy felületen néhány kattintással bent lehetnek azon az ügyfélszolgálati felületen, ahol ezeket el tudják végezni gyorsan, egyszerűen és kényelmesen, akár ingatlant vásárolnak, vagy megváltozik az adott ingatlan díjfizetője, adatváltozás, névváltozás történik – ismertette az államtitkár.
György István jelezte, az e-bejelentő szolgáltatás fejlesztésével mód lesz arra is, hogy a telekommunikációs ügyfélszolgálatok felkeresése helyett ezen a felületen lehessen intézni az ügyeket, de erre még várni kell, ez is hamarosan el fog indulni.